Nakupování zboží na našich internetových stránkách distančním způsobem ve smyslu ust.§ 1820 a násl. obč. zák. mohou uskutečnit právnické i fyzické osoby za předpokladu dodržení níže uvedených pravidel a všechny vzniklé vztahy se řídí občanským právem ČR v aktuálním znění.
Pokud jde o dodávky a prodej občanům, tak jde také o prodej v režimu spotřebitelských smluv.
Ve všech případech se jedná o prodej zboží zhotovený a upravený podle zvláštních požadavků spotřebitele. Z toho důvodu spotřebitel od smlouvy ve smyslu ust.§1837 pís. d. obč., zák. odstoupit nemůže.
Při jednání před uzavřením smlouvy oznámí podnikatel v souladu s ust.§ 1811 odst.2 a 1820 odst.2 obč. zák. v českém jazyce spotřebiteli veškeré údaje, které v uvedených ustanoveních zákona je uloženo podnikateli uvést.
KONTAKTNÍ ÚDAJE / SÍDLO SPOLEČNOSTI
EasyBoard s.r.o.
Budova ČSAD Brno – Černovice a.s.
Hájecká 14
618 00 Brno
Česká republika
tel: +420 910 089 944
web: www.easyboard.cz
e-mail: info@easyboard.cz
Kontaktní údaje slouží i pro uplatnění reklamací a stížností.
FAKTURAČNÍ ÚDAJE
IČ | 04048318 | |
DIČ | CZ04048318 | |
Banka |
Česká spořitelna a.s. |
|
Účet |
4005450359/0800 |
I. OBJEDNÁVKA
Spotřebitel objednává výrobky a služby prodávajícího prostřednictvím obchodního systému písemnou formou: e-mailem (včetně objednávky přes e-shop) nebo poštou. Takto provedená objednávka se považuje za závaznou a chápána jako smlouva uzavírána na dálku a je také v souladu s obchodními zákony ČR.
Při každé objednávce musí spotřebitel uvést jméno a příjmení, poštovní a fakturační adresu, telefonní a faxové číslo, e-mail; fyzická a právnická osoba podnikatel i IČO, DIČ, DIČ, název zboží, popis zboží, počet kusů, datum vystavení objednávky, (objednávka prostřednictvím e-shopu tyto podmínky splňuje automaticky). Tyto údaje budou ve smyslu zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů použity pouze v rámci obchodního vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem a nebudou poskytnuty třetí osobě (s výjimkou osoby zabezpečující přepravu zboží).
Po obdržení objednávky bude tato objednávka zaevidována v systému prodávajícího a tehdy zároveň vzniká obchodní vztah mezi prodávajícím a spotřebitelem. Nejpozději do 24 hodin (v pracovní dny) se prodávající zkontaktuje se spotřebitelem, ověří objednávku, způsob dopravy a oznámí možnou dodací dobu, nebo termín odběru, konečnou cenu a způsob úhrady. Od tohoto termínu je objednávka pro spotřebitele závazná.
II. DODACÍ LHŮTY
Obecně je termín dodávky nebo odběru zboží od 3 do 14 dnů od data ověření objednávky.
Ve výjimečných případech, kdy některé druhy zboží (platí pro sekci Základní příslušenství) nejsou skladem a nejsou k dispozici ani u výrobců a dovozců, může být dodací lhůta delší.
Objednávky frézovaných prefabrikátů v celkovém množství do 100bm, budou vyrobeny a připraveny k odeslání do 3 dnů od objednávky. Dodací termíny na větší množství sádrokartonových prefabrikátů budou dohodnuty individuálně. Termín dodávky nebo odběru zboží bude vždy oznámen spotřebiteli.
Cena produktu je stanovena ceníkem prodávajícího. Ceny uvedené v ceníku mohou podléhat změnám i bez předchozího ohlášení. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen v návaznosti na změny cen výrobců, dovozců a pod. Platná cena produktu bude vždy oznámena nejpozději při ověřování objednávky. Zaplacením této ceny kupující projevuje s cenou souhlas.
Spotřebitel hradí platbu v hotovosti, dobírkou, převodem / vkladem na účet prodávajícího nebo přes platební systém Paypal, TrustPay. Výrobu sádrokartonových prefabrikátů začne prodávající realizovat po ověření objednávky.
Prodávající má právo při vybraném zboží žádat i přiměřenou zálohu a to až do výše materiálových vstupů.
Při předávání produktu platí spotřebitel cenu za produkt + náklady na dopravu nebo cenu dobírky. Způsob dopravy si volí spotřebitel sám přes formulář objednávky v e-shopu nebo při jiném způsobu komunikace. Spotřebitel si může zvolit způsob dopravy, a to:
a) |
vlastní dopravou (osobně převzetí v sídle firmy) |
||
b) |
dopravou prodávajícího (0.5 EUR / km) |
||
c) |
kurýrem (zasilatelskou službou) - cena je stanovena dle ceníku spolupracujících kurýrních společností, jejichž služby využíváme a nezávisí |
||
na vzdálenosti, ale od hmotnosti produktu. |
Uvedená cena dopravy platí na prefabrikáty EasyBoard®, které je možno vhodně zabalit a zaslat kurýrem. Některé druhy prefabrikátů se vzhledem k rozměrům a tvarům musí speciálně balit, případně je nelze zaslat kurýrem. V takovém případě prodávající kontaktuje spotřebitele telefonicky nebo emailem, se kterým dohodne náhradní způsob dopravy a její cenu. Uvedené ceny neplatí pro standardní sádrokartonový materiál ze sekce "Základní příslušenství".
a) | skrze Českou poštu | ||
b) | po dohodě může prodejce zabezpečit dopravu po celém území Maďarska, Rakouska a České republiky. Cena za dopravu bude počítána | ||
individuálně. Náklady na dopravu závisí od počtu, hmotnosti, velikosti a tvaru celkové objednávky. (max.1400kg) | |||
c) | výše nákladů na dopravu bude vždy oznámená spotřebiteli při ověřování objednávky | ||
d) | v ceně internetové objednávky není účtována záloha za paletu (v případě potřeby), která bude vrácená při odevzdání palet do prostor | ||
EasyBoard s.r.o. |
IV. PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Spotřebitel se zavazuje převzít zboží v dohodnutém termínu na adrese uvedené v objednávce. Vykládku materiálu zajišťuje spotřebitel / objednavatel.
Při přebírání produktu (včetně osobního odběru zboží) je spotřebitel povinen zkontrolovat fyzickou neporušenost a kompletnost zásilky. Pokud je zásilka viditelně poškozena a zničena, spotřebitel je povinen bez převzetí zásilky ihned kontaktovat prodávajícího a se zasilatelskou společností sepsat "Zápis o škodě na zásilce". Jakékoliv pozdější reklamace na množství a fyzické porušení produktu nebudou akceptovány. Při osobním odběru spotřebitel uplatní u prodávajícího písemnou reklamaci zboží na místě. Prodávající je povinen v případě oprávněnosti reklamace, reklamaci uznat a zjednat nápravu po dohodě se spotřebitelem, a to buď odstraněním závad na zboží, nebo vrácením zaplacené částky spotřebiteli.
Spotřebitel nabývá vlastnická práva k produktům až po uhrazení plné ceny na účet prodávajícího. Dnem zaplacení se rozumí den, kdy byla cena v plné výši připsána na účet prodávajícího. Do doby přechodu vlastnických práv z prodávajícího na spotřebitele, který má produkt v držení, má spotřebitel všechny povinnosti uschovatele věci a je povinen produkty a služby na vlastní náklady bezpečně uschovat a označit je tak, aby byly za každých okolností identifikovatelné jako produkt prodávajícího.
Prodávající je oprávněn požadovat splnění závazků, zejména uhrazení ceny za produkty a služby, a to bez ohledu na to, že vlastnictví k produktu a služby ještě nepřešlo na spotřebitele.
Nebezpečí škody na produktech přechází na spotřebitele momentem převzetí zboží spotřebitelem nebo jeho zmocněncem od prodávajícího, nebo kurýra.
V. ODSTOUPENÍ OD ZÁVAZNÉ OBJEDNÁVKY
Spotřebitel je oprávněn stornovat objednávku bez poplatku, a to pouze v den kontaktování prodávajícího se spotřebitelem, tj. v den, kdy se ověřuje objednávka u spotřebitele. Objednávku lze stornovat pouze písemnou formou (faxem, e-mailem). Písemná forma se vyžaduje z důvodu přiložení dokladu storna pro prodávajícího a zastavení vyřizování objednávky.
Odeslán a doručen produkt nelze vrátit, protože odstoupení od smlouvy ve smyslu ust.§ 1837 pís.d. není možné. Produkt nelze vrátit, pokud jej spotřebitel pošle prodávajícímu na dobírku. Takto zaslaný produkt se nepřijímá a vrací se zpět spotřebiteli.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku, nebo její část, pokud:
|
a) |
produkt se nevyrábí nebo se přestal vyrábět |
|
b) |
změnila se cena dodavatele produktu |
||
c) |
vystavená cena produktu byla chybná |
||
d) |
kupující nedodržel své platební závazky |
VI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Prodávající si vyhrazuje právo změny ceny. Při změně ceny prodávající kontaktuje spotřebitele. Spotřebitel má právo při takto upravených cenách objednávku stornovat - od smlouvy odstoupit.
Spotřebitel prohlašuje, že před vyplněním nebo oznámením objednávky se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
Tyto obchodní podmínky byly formulovány a stanoveny v dobré víře, za účelem splnění zákonných podmínek a úprav korektních obchodních vztahů mezi prodávajícím a spotřebitelem.
Právní vztahy a podmínky zde výslovně neupravené jako i případné spory vzniklé z neplnění těchto podmínek se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a práva ČR. Vzniklé spory rozhodují soudy v ČR s místní příslušností v sídle dodavatele na území ČR.
Prodávající a spotřebitel se dohodli, že plně uznávají komunikaci na dálku - telefonickou, faxovou (včetně ručně vypsané objednávky), elektronickou formu komunikace, zejména prostřednictvím elektronické pošty a internetové sítě jako platnou a závaznou pro obě strany.
KVĚTEN 2015